Beautiful
2011-03-29 / 18:02:47 / jennifer


Outfit
2011-03-29 / 15:50:03 / jennifer

Här kommer lite dåliga bilder på dagens outfit
jag bajsar inte

DAGENS EMILIA
2011-03-29 / 14:58:33 / emilia


Bloggtorka...
2011-03-28 / 22:46:11 / louise

Ja, har inte bloggat så bra på senaste tiden men har typ glömt bort denna blogg :) Men det ska det bli ändring på hoppas jag. Nu ska jag sova!

Outfit från idag, en slapp en fick det bli :)))

monki
2011-03-27 / 11:54:18 / jennifer

MilanaTianaLucyKarolinaKarolinaJosieEllaElla

 


KÖPT I STAN
2011-03-27 / 08:03:52 / emilia

Älskar!♥

Två outfits
2011-03-26 / 16:13:05 / jennifer

Topshop ↑                                                             H&M→↑

Min favorit är den från topshop

Lånkjol
2011-03-26 / 15:50:21 / jennifer

Är så inne på långkjolar i sommar! Älskar!
Alla dessa måste införskaffas!<3

Såhär ser jag ut idag...
2011-03-22 / 18:53:20 / louise


Älska!
2011-03-22 / 16:27:24 / emilia

 

Alla dessa snygga byxor kan ni hitta på H&M!<33

 

 

 


SMYCKEN FRÅN BIKBOK-ETT MÅSTE
2011-03-21 / 17:49:39 / emilia

kärlek!♥

Jumpsuit
2011-03-21 / 15:45:55 / jennifer

Bikbok

 


Paus
2011-03-17 / 18:06:46 / louise

Bloggpaus till imorn (hoffhoff) eftersom jag måste skriva en uppsats om Japans kris, varför det kommer påverka världens ekonimi och sånt. Jag har inte ens börjat. HoffHoff.

DESPERATA HEMMAFRUAR
2011-03-15 / 19:38:15 / emilia

Precis som lollo så tänkte jag gå med i hennes lilla klubb av myskläder, min OnePiece åker på vilket då blir kvällens outfit♥

Never say never
2011-03-15 / 17:59:44 / louise

Lyckas aldrig få en bra bild på mina outfits, och ni får nöja er med en till skitbild. Mina extremt fula (men rätt så charmiga) pingvin-pyjamasbyxor åkte på nyss och känner mig riktigt hemma stadd, eftersom desperate housewives äntligen är tillbaka och ooooh så jag längtat!



H&M
2011-03-15 / 17:39:57 / emilia

Goosh! Fick hem mitt alldeles egna h&m-club kort nyss, nu får jag mer rabatter och...jag älskar det! Har faktiskt kikat in lite saker från h&m redan.
PS. jag är bannlyst från datan resten av veckan, mina föräldrar verkar inte tycka om mig, hehe...

Blusar
2011-03-15 / 16:41:33 / emilia

Alla dessa söta blusar kan ni hitta på Gina tricot

TOPPAR FRÅN BIKBOK
2011-03-15 / 15:52:06 / emilia

ÄLSKAR


BIKBOK
2011-03-15 / 15:49:21 / emilia

Skulle faktiskt vilja ha dessa coola tights från BikBok, älskar dom!

 

 

 


NORMAL VAR ORDET
2011-03-15 / 15:24:10 / emilia

Glöm inte att jag har en personlig blogg vid sidan om den här, så om ni vill veta lite mer om mitt liv kika in där:)freefallin.webblogg.se
Den bloggen uppdateras av mig och min söta bloggarkollega Helena♥, älskar dig gumman♥
Tro det eller ej, men den här bilden lades nyss upp på min andra blogg:P

Sommer feelings
2011-03-14 / 17:56:17 / emilia

Navy Vintage Floral Print BikiniPoppy Floral Bandeau BikiniAdmiral Stripe Triangle BikniBlack Frill Underwired Bikini Top Blue Frill Underwired Bikini Top Off White Broderie Anglaise Triangle BikiniBlue Fine Stripe Bandeau BikiniBlue Heart Bandeau BikiniRed Stripe Ring Bandeau BikiniCream Apple Print Padded BikiniRed Leopard Print Triangle BikiniMulticoloured Feather Print Triangle Padded BikiniCoral Heart Bandeau Bikini
Alla dessa är från topshop

Topshop shoes
2011-03-14 / 17:51:47 / emilia

LORETTA Bow Paltform Sandals   LANEY Stripey Patent Sandals in RedLORETTA Bow Platform SandalsLORETTA Pink Bow Platform Sandals
Älskar verkligen skorna med rosett! Skulle vilja ha dom i all tre färgerna!<33

WEEKDAY STILL OWNS MY HEART
2011-03-14 / 16:38:32 / emilia


WEEKDAY, I GIVE MY LOVE TO YOU
2011-03-14 / 16:36:57 / emilia


ETT SVAR
2011-03-13 / 17:09:43 / emilia

Anonym om A bag in the box:
Dem vita! ;D 
En fråga bah vad är era störssta rädslor?


svar: Ja, nu tänkte jag Emilia svara på den här frågan. Hm, det är en ganska svår fråga, jag har ju en massa små rädslor som små insekter, ormar och sådant. Men jag tror nog att min största rädsla är nog att jag ska leva ensam resten av mitt liv, alltså utan någon pojkvän. Jag vill inte sitta ensam hemma när jag är gammal, jag vill ha någon brevid mig att prata minnen med, våra minnen. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett helt liv utan någon vid min sida som jag visste älskade mig och skulle göra vad som helst för mig och jag detsamma om den, det är min absolut största rädsla. Jag menar jag klarar ju av att vara ensam utan kompisar och sånt, alltså att göra saker utan dom. Men att ha en "partner" är något helt annat och leva ett helt liv utan det är inte rätt på något sätt, det är svårt att förklara men det bara är så. Kompisar står man nära men en pojkvän/flickvän  står man ännu närmre med, det är ett helt annat umgänge. Någon som fattar det jag försöker förklara?

Svar
2011-03-13 / 16:58:04 / svar på frågor

Svar från Louise:
Ja, alltså jag är rädd för supermånga saker, jag är typ världens mest lättskrämda person. Men det är fyra saker som jag är extra nervös och skrämd över, och det är...

1. Spöken - alltså jag vet ju att lakan inte flyger omkring men jag är säker på att det finns liv efter döden och jag har själv varit med om några skumma grejer!
2. Att min familj skulle råka illa ut. När jag var mindre kunde jag inte vara hemma ensam med mina syskon i mer än en timme utan att jag blev nervös över att det skulle hänt nåt med mamma och pappa.
3. Döden. Tanken att somna och aldrig, aldrig, aldrig mer vakna skrämmer mig så djävulskt mycket.
4. Trånga utrymmen. Jag har då klaustrofobi och det betyder att jag inte kan vistas i för trånga utrymmen. För ett tag sen kunde jag inte åka tunnelbana eller vara inne i skolans omklädningsrum men det är över nu. Dock kan jag fortfarande inte åka hiss utan att få ett panikanfall och börja hyperventilera och jag kan inte heller låsa dörrar på toaletter (eller till en viss del...) 

Svar från Emilia:


Svar från Jennifer:

Vad kul med sånna här spånntana (stavning) frågor, älskar det!

 

Döden Som louise sa, så är jag också rädd för döden, att aldrig mer vakna, det är läskigt.

Älskad jag är rädd för att aldrig bli älskad av någon. Alltså min familj älskar ju mig (det är vad dom säger :P) men tanken på att dom skulle sluta älska mig och att ingen annan skulle ta deras plats är läskigt. Tänk att  lämnas i sticket helt ensam som om man vore luft. Jag menar min familj och mina vänner GÖR MIN DAG!

Spindlar kanske låter fjantigt, men jag är så sjukt rädd för spindlar så det finns inte! Dom äcklar mig så fruktansvärt! Ni ska se mig när jag får för mig att jag har en spindel på mig, jag blir som en elvisp.

sen kan jag faktiskt inte komma på fler på rak arm. ( om ni fattar uttrycket, om inte så menar jag att jag inte kan komma på fler just nu)<33



A bag in the box
2011-03-13 / 16:39:18 / louise

Har redan ett par svarta converse, har haft ett par likadana som jennifer visade upp (tror det är samma iallafall?) och nu har jag bestämt mig för att skaffa ett par låga inför sommaren, så snyggt och skönt och funkar till allt. Då kommer den stora frågar, svarta eller vita?


BANDEAU
2011-03-13 / 15:20:38 / emilia

Skulle faktiskt vilja beställa en Bandeau från Gina Tricot, den kostar endast 79kr och är bra att ha under plagg som har djup armhåla.

Converse
2011-03-13 / 15:07:33 / emilia

 


AND THAT'S MY THING
2011-03-13 / 14:37:22 / emilia

Har bestämt mig gör att köpa denna bikini nedan, någon som vet om den har kommit in i butik än? Skulle gärna vilja prova den istället för att beställa. Jag är ju helt sold på leopardmönstrade kläder om ni inte visste det;P

Dagens!
2011-03-12 / 18:14:59 / louise

Jahapp, såhär risig gick man runt i huset idag och pluggade, men man kan inte vara på topp varje dag och förresten är det lördag.

Mjukisar - BikBok - 199 riksdaler
T-shirt - H&M - 149 riksdaler



Ny kategori!
2011-03-12 / 17:51:59 / louise

En ny kategori har skapats, nämligen "illustration". Jag är ju otroligt intresserad av att rita/teckna och då passar det ju bra att dela med mig av mina kreationer eller vad man ska säga. Hope you like it! Puss å kram,


Funny stuff
2011-03-12 / 17:45:25 / emilia

PerditaGabrielaGold Winged Side Small Round Sunglasses By Unique**

Weekday
2011-03-12 / 17:31:05 / mode

Snygga sommargrejer från weekday

Vero Moda
2011-03-12 / 17:12:23 / emilia

Söta Klänningar från Vero Moda
wonderland-lace-dressavia-tube-army-check-mini-dressvisst-2-4-short-dress
Den vita är klart min favorit, skulle inte sitta fel om den hängde i garderoben när man öppna garderobs-dörren<33

DAGENS EMILIA
2011-03-12 / 12:05:55 / emilia


FRÄCKA KLACKAR FRÅN NELLY.COM
2011-03-12 / 09:26:00 / emilia

Lundberg - Stockholm ShoesSugarfree Shoes - EdithWhyred - Ofelia Suede Shoe
Nelly  Shoes - Matsumoto 3Nelly  Shoes - MurangaSugarfree Shoes - Coco
Jeffrey Campbell - Kayla ShoeNelly  Shoes - Open Toe MarbleNelly  Shoes - Marble Limited Edition

FAKE
2011-03-12 / 09:14:00 / emilia

Hur coolt skulle det inte vara att ha på sig dom här någon dag, älskar!
EYELASH - GLAM
EYELASH - FANCYEYELASH - STYLEEYELASH - GALA


Tipsar om H&Ms...
2011-03-11 / 23:41:27 / mode

... ascoola t-shirtar! På dom flesta affärer så måste man gå till killavdelningen för att hitta balla tröjor med tryck men på senaste tiden har H&M börjat satsa mer på sånt hos tjejerna. Min favorit i min garderob är definitivt min Nirvana-tröja, gudomligt fin är den. Och kort. Sånt gillar vi ;)


Om ni undrar så håller jag linsskyddet i handen, det är det som är det svarta ;)

50s' makeup
2011-03-11 / 18:58:04 / mode

Farligt snygga inspirationsbilder från Elle-tidningen. Helt perfekta, jag dör lite. Ibland önskar jag faktiskt att det var 50-tal just nu, kanske inte med alla fördomar och skit men stilen, åh stilen♥



Senaste från Topshop
2011-03-11 / 17:27:45 / emilia

Här kommer lite av det senaste från topshop. För övrigt en utav mina favorit butiker<33
Burnt Orange Skinny TrousersPink Ditsy Floral Underwired BraMOTO USA Flag Stud Skinny JeansPink Heart Print Cover UpNavy Horn Button Tapered Trousers WIZARD Black Suede Wedges

My own monster
2011-03-11 / 17:24:40 / emilia

Såg den här ursöta pyjamasen på topshops hemsida! Jag som fullkommligt älskar puffar skulle mer än gärna gå och lägga mig i denna<33
Honey Monster Stripe PJ Set

VINDEN BLÅSER HITÅT
2011-03-11 / 16:58:50 / emilia

Tänkte bara påminna er om att jag har en blogg vid sidan av den här, den uppdateras av mig och min bloggerska Helena. Den handlar om mitt och hennes liv, så om ni vill veta lite mer om min vardag, klicka er in därklicka på hjärtat!

Beautiful lips
2011-03-11 / 13:52:27 / emilia

Jag letade desperat efter ett snyggt eldrött läppstift och hittade det efter ett tag. Men insåg senare att jag inte ville ha ett matt rött utan ett glansigt rött. Så jag la först på ett lager läppstift på läpparna och sedan ett ljust rosa läppglans och poff så fick jag mitt glansiga röda läppstift. Läppglanset behöver inte vara rosa, bara det är ljust. Eftersom jag köpte ett matt läppstift från början så kan jag ju nu välja ifall jag vill ha matta eller glansiga röda läppar<33
Det är inte just dessa jag har

JÄVLAR VILKA LÄCKRA SKOR!
2011-03-11 / 13:13:00 / emilia

Måste bara visa er mina skor som jag köpt från Scorett, älskar dom så in i helvete, om man får säga så.
ÄR DOM INTE HELT JÄVLA UNDERBARA!♥

GUD VILKEN KÄRLEK JAG HAR TILL DESSA SKOR!♥

MODE ÄR OCKSÅ SLAPPT
2011-03-11 / 13:09:40 / emilia

Tänkte bara tipsa er om en ur skön mjukisdress som jag har, den kallas ONEPIECE och jag älskar den! Den är också en utav de snyggaste mjukiskläder jag har sett och har♥
Min OnePiece kostade 1500:-



ERA TANKAR KRING MIG?
2011-03-11 / 13:06:08 / emilia

Jag har ett svårt beslut att fatta, behålla min nuvarande längd på håret eller spara till lång hår. Eftersom det är så svårt så måste jag ha hjälp av er, så vad tycker ni?
MIN NUVARANDE LÄNGD
Eller skulle jag passa bättre i längre hår, ni får se en gammal från då jag hade lite längre hår↓



Så era tankar är?♥ Uppskattar verkligen om ni skulle svara♥



Du har mitt hjärta i dina händer
2011-03-11 / 12:00:12 / jennifer

Det här är outfiten idag. Visste inte vilken frisyr jag skulle ha så det blev många bilder! En enkel tråkig outfit men som blev så mkt roligare med en roligare sminking, ni kanske inte ser det, men har även sminkat ögonen<33
Vilken frisyr tycker ni att jag ska ha?









tofs alltså



Tänk att jag alltid lyckas göra så att det ser ut som om jag har handen på fel ställe...




THE BODY SHOP
2011-03-11 / 11:25:28 / emilia

Måste bara tipsa er om en helt underbar serie från THE BODY SHOP som heter LOVE ETC...
Den finns i parfym, body butter, body lotion och body wash. Jag personligen ÄLSKAR dennas lukt, den är helt underbar! En vän till mig har denna produkt i en Body Butter som luktar fullkomligt underbart, parfymen är också något i hästväg, den luktar helt underbart! Det ska bli min nästa parfym, just nu har jag en parfym "gjord" av Shakira köpt i Spanien som också luktar otroligt gott!
LOVE ETC...

PARFYM↑                                                        BODY WASH↑
BODY LOTION↑                      BODY BUTTER↑

 

 

 


Mango
2011-03-11 / 11:11:37 / emilia

Tänkte bara tipsa om en riktigt mysig body butter från The Body Shop, som jag rent utsagt ÄLSKAR. Jag menar vem vill inte lukta Mango!?<33

En simpel fråga bara...
2011-03-10 / 20:11:51 / louise

Det är verkligen übersvårt att veta vad just ni tycker om att läsa om här på bloggen, är våra inlägg skittråkiga eller jättebra? Är tipsen okej? Är bilderna intressanta? Själv kan jag inte bedöma det, men som bilden säger:



Inspirationsbild
2011-03-10 / 18:00:31 / louise

Jag brukar ibland sätta mig ned och rita eller designa kläder men det är ofta jag får värsta idétorkan. Någon som känner igen sig? Iallafall, så jag började att klippa och klistra och välja ut saker som inspirerade mig och voilá! Resultatet blev väl medelmåttigt, men så får jag tittar på bilden känner jag hur tankarna fladdrar i mitt huvud. Som ni ser inspireras jag av: musikstilar, ögon, läppstift, skor och klotter. Vad inspireras ni av?



Ett svar...
2011-03-09 / 22:01:46 / svar på frågor


svar:
Hej! Jo, som vi skrivit lite längre ned i arkivet så träffades vi 3 på dagis när vi var kanske 1 eller 2 år gamla. Louise och hennes tvillingbror började på exakt på samma avdelning som Emilia & Jennifer, alltså två tvillingar på samma avdelning. Dock var ju vi inte kompisar från början eftersom... ja, finkänsligt sagt så klickade det inte då. Men det var väl i 5-års och uppåt som vi verkligen började att bli kompisar, och nu har vi gått i samma klass i cirka tretton år, om man räknar med dagis!
Tack så mycket! Kram :)


Rosa mascara!
2011-03-09 / 21:49:17 / tips

Skriver detta inlägg åt emilia (förlåt, men hade bilden tillhands) och tänkte tipsa om en sak som jag tyckte var jättecool! Det finns nämligen färgade mascaror (jag har nog missat det helt enkelt...) och emilia har då en som är rosa. Det enda du gör är att applicerar en vanlig, svart mascara på ögonfransarna och sedan, när det torkat, fyller du på med rosa ovanpå. Klart! Snyggt, fräsch och speciellt.



SMINKTIPS FÖR ER SOM SMINKAR ER
2011-03-09 / 20:47:13 / emilia

Tänkte ge er ett litet sminktips
När ni ska måla på ögonskugga på ögonlocken så börja med att sätta den lite mörkare ögonskuggan på halva ögonlocket, om du målar på den mörka färgen över hela ögonlocket så kommer det se ut som om dina ögon sitter lite närmare varandra än vad dom egentligen gör. Måla först den mörka färgen över halva ögonlocket, sen tar du en ljusare och stryker över, inte så att det skymmer din tidigare målning på ögat.


Ta det här ögat som exempel, ser ni att den mörka färgen målas lite längre ut på ögonlocket. Det blir då en snygg finish.





LOVE TO GINATRICOT
2011-03-09 / 19:21:57 / emilia

Enkelt men snyggt! Kärlek till det!♥

Dagens Emilia
2011-03-09 / 19:16:52 / emilia


I WANT THE SUMMER TO BE GREAT-HM.SE
2011-03-08 / 21:09:21 / emilia


Jag pryder mina händer med kärlek
2011-03-08 / 20:57:24 / emilia

bikbok

Engraved Shield RingRhinestone Cross RingMetal Mini Rose Ring
Topshop


Mumma!
2011-03-08 / 20:51:56 / emilia

Cream Floral Stud Dress by Rare**Cream Ruffle Tunic Dress by Rare**Hadley Dress by Motel**Pale Denim Embroidered DressBlack Linen Scallop Hem Shift DressBlack Flower Smock SundressBlack Strappy Jersey Maxi DressBlack Cut Out Detail Grecian Dress LIMITED EDITION Drape Side Dress**Black Stud Strap Maxi DressCream Crochet Swing Dress
Allt detta är från ÄLSKADE topshop!<33

JAG KOMMER ALLTID ATT VARA JAG
2011-03-08 / 19:50:26 / emilia

Precis som Louis och Jennifer, även min syster, så tänkte jag skriva lite om mig själv innan jag börjar blogga här.
Mitt namn är då Emilia Benholm och jag bor ca 40min från stan i Tungelsta, går då även i Tungelsta Skola. Smeknamn för mig är väl då Millan, Millis eller som min syster gillar att kalla mig, Milia. Jag föddes år 1996  tre dagar in på månaden oktober. Saker som jag gillar att göra, även kallat inressen är då att dansa(går på en danskola i jordbro som kallas jordbro united, där har jag gått i ca 2 år med denna termin) jag gillar också att rita, men det betyder inte att jag är sådär super duktig på det men lite talang har jag väl iaf, att spendera tid med mina kompisar är något utav det bästa jag vet. Även min lilla boxer till hund är någon som kan få mig på otroligt dåligt humör när han bara retar upp mig, men också någon som kan får mig att mu tusen gånger bättre, djur kan göra mycket! Vet inte om det är så mycket mer att säga, jag är jag och ingen annan kommer jag någonsin att bli och så är det med det!
(jag åt höger, min kära vän Elsa åt vänster)
(jag år vänster, systern min åt höger)

Hello little mama
2011-03-08 / 19:04:19 / emilia

Oj, hehe så att lollo bloggat massor och jag ingenting, så får ta och börja nu då! Gör som louise och presenterar mig lite först då.
Mitt namn är jennifer men kallas oxå för jempan och tråkigt nog också i få fall för skink-fer. Nej det var inte jag som kom på det namnet.Iaf jag är ett barn som som många andra oxå fallit för tandställningens ondska och jag hatar den! Jag är just nu 14 år men fyller 15 i höst. Alltså så är jag född 1996. Här kommer lite töntigt skit: Mina intressen är, dans och mode/kläddesign. Jag fokuserar på att starta mitt eget klädmärke när jag blir större. Jag har även som louise en liten ögonsten som kallas för Bentley, en hund/boxer inte en bil. Jahopp, det var väl de. Här kommer några bilder på moi<33
haha, ett par värdelöst tråkiga bilder men det kommer ju fler senare<33
har även en annan blogg, klicka här

Mitt namn är mycket och jag vill ha mer
2011-03-08 / 17:21:41 / louise

Insåg nu till min stora fasa att ni troligen inte har den blekaste aning om vem fasen jag är, så kanske borde presentera mig liiiite bättre än jag gjorde längt ned. Plus att ni får ett collage med bara mig på, då bli ni glada va? Visste väl det :)

Ja, jag heter då Louise, men alla jag känner förutom några undantag dom min familj och släkt osv kallar mig för Lollo. Jag trivs med mitt namn, men trivs bättre med Lollo. Det passar mig och min stil liksom, Lollo. Aja, blir 15 hela år i sommar och då har jag alltså spelat fotboll i 10 år. Skulle inte klara mig utan fotbollen, det är min drog, jag älskar det. Plus att jag är riktigt duktig på det, sägs det iallafall. Utöver fotbollen gillar jag att umgås med min familj som betyder otroligt mycket för mig. Sen har jag ju då asmånga kompisar, yngre, äldre och jämngamla. Sen är det ju då min hund. Betty. Hon och jag har typ ett speciellt "band" eller vad man ska säga utan att det låter lite väl töntigt. Hon är min lilla ögonsten! Iallafall, mina kompisar beskrev mig häromdagen med 4 grejer: choklad, mobilfreak, bra lyssnare och att jag har svårt för att vara allvarlig. Me like. Nu har jag skrivit värsta texten, så det får bli allt för nu.



Dagens
2011-03-08 / 17:07:26 / louise

Såhär såg jag ut idag då! Jeans från Cubus, Basic linne från GinaT och koftan är mammas. En riktigt "ledig" outfit fick det bli, men började klockan halv tio idag så gick ut och tog en springtur vid 7 (cred till mig?!) och hann inte med att matcha något annat, så ja...

(vet förresten inte när Emilia och Jennifer börjar blogga, förhoppningsvis snart!)


Fastnar verkligen inte på bild idag, så tyvärr blev fotot asfult :(
Kram,

Ringar från Cocoo.se
2011-03-07 / 22:00:11 / tips

Cocoo är enligt mig den absolut bästa smyckessidan, den har verkligen allt för alla. Speciellt ringarna, gaaash, jag är helt såld! :) synd bara att dom är så dyra, för mig borde inte en ring kosta mer än en hundralapp, och en hundralapp är ganska mycket... fast det är ju bara jag ;) Iallafall, här är ett urval av de ringar från Cocoo som jag gillar mest, från 120:- och uppåt!


Bik Bok by Whitney Port
2011-03-07 / 18:51:29 / louise

Om ni missat det så kommer Whitney Port från The Hills & The City att designa Bik Boks höstkollektion! Blev helt galen när jag läste det, och jag är 100% säker på att kläderna kommer vara allt annat än fula. Hon är så otroligt duktig och har en unik och cool stil, så väntar med spänning på vad hon har att erbjuda...




namnen
2011-03-07 / 18:46:57 / emilia, jennifer och louise





laddas upp i storleken 300

Välkommen eller vad man nu ska säga?
2011-03-03 / 20:25:41 / emilia, jennifer och louise

Ja, välkomna allesammans till vår härliga lilla blogg. Här skriver vi mest om det som står på headern, och kanske inte så mycket om oss själva eller vår vardag. Vill ni veta något om oss så skicka gärna iväg ett mail till [email protected] eller skriv en kommentar, men annars får ni en liten presentation här nere:

Vi är då 3 tjejer födda år 1996 som bor i en liten "by" söder om Stockholm. Kläder är något som ligger oss alla varmt om hjärtat, samt spelar en stor del i inte bara våra men allas liv rent generellt. Jag (louise men säg mer än gärna lollo) har annars spelat fotboll i snart 10 år, och Emilia & Jennifer (som förresten är tvillingar, no kidding!) har dansat i ca 1½. Vi har varit vänner sedan vi var 1 eller 2 år och gått i samma klass sedan dess, just därför känner vi varandra i princip utan och innan. Ja, det var väl det mesta. Annars önskar vi er alla en riktigt trevligt lässtund och hoppas att ni ska fastna för denna lilla skitblogg. Vi hörs och ses! 

RSS 2.0